Omnichannel strategie: Verbeter klantloyaliteit met geïntegreerde ervaringen

Gepubliceerd: 07 februari 2025
Bijgewerkt: 13 maart 2025

Inhoudsopgave

Maak van klanten echte fans met een naadloze winkelervaring

 

Een sterke omnichannel strategie biedt voordelen zoals een hogere klantloyaliteit (80% vs. het branchegemiddelde van 40%) en meer kans op aankoop. Maar omnichannel betekent meer dan alleen online en fysiek combineren; het draait om integratie van alle kanalen, van apps tot advertenties, waarbij de klant centraal staat.

 

Sherpa helpt retailers met deze complexe integratie door backoffice software, voorraadbeheer en klantdata te synchroniseren. Zo creëert u één naadloze ervaring, ongeacht waar de klant zich bevindt.

Gerelateerde artikelen

Te laat verzonden? Dan ben je al verloren

Gepubliceerd op 7 mei 2025

Sherpa is verhuisd

Gepubliceerd op 1 mei 2025