https://cdn.klarna.com/1.0/shared/image/generic/logo/en_us/basic/logo_black.png

Klarna biedt veilige en gebruikersvriendelijke betaaloplossingen voor webshops. Het bedrijf is in 2005 opgericht met als doel e-commerce veiliger en eenvoudiger te maken. De diensten van Klarna zijn gebaseerd op het concept van betaling na levering. Dit betekent dat consumenten de bestelde artikelen eerst ontvangen en daarna pas betalen. Klarna neemt daarbij alle krediet- en frauderisico’s van de webshops over, zodat de webwinkeliers gegarandeerd uitbetaald krijgen.

Sherpaan heeft deze module standaard beschikbaar waardoor je als klant gratis gebruik kunt maken van deze module. De koppeling voorziet onder meer in mutaties, versturen van je Klarnafactuur en het cancellen van een order. Meer informatie over verkopen met Klarna vind je hier. Maakt je al gebruik van Sherpa dan kun je je hier gratis aanmelden.

Guapa gelooft in het makkelijker maken van e-commerce en ziet zichzelf daarom als Magento voorkeurs implementatie partner. Door de nuchtere klantgerichte aanpak, de jarenlange ervaring en door open te staan voor feedback van relaties, is Guapa in staat om verwachtingen te overtreffen.

De klant staat centraal en de communicatielijnen zijn kort door te werken met een vast team van professionals. Samen zorgen de Magento gecertificeerde consultants en developers van Guapa voor optimale resultaten voor haar relaties.

Zakelijk verkopen via bol.com is nu nog eenvoudiger. Sherpa heeft een koppeling met bol.com waardoor orders automatisch worden geïmporteerd in Sherpa. Dit gaat net als alle andere bestellingen die via je eigen website komen. Voorheen moesten deze orders handmatig worden overgetikt.

Als je klant enthousiast is, ben jij dat ook. Transsmart helpt daarbij en maakt het totale logistieke verzendproces van aankoop tot en met aflevering nog beter, sneller, inzichtelijker en voordeliger. Zo zorgen we samen voor die enthousiaste klant.

Hoe doen we dit? Door te zorgen dat we er voor jou zijn. Al vanaf het begin.

  • Bij de webshop check-out zorgen we voor een betere conversie. Onze tools geven alle bezorg- en afhaalopties helder en overzichtelijker weer.
  • Het orderpicken gebeurt gestructureerd in Sherpa. Met onze volledig in jouw systeem geïntegreerde verzendsoftware worden alle verzendmethodes naadloos gekoppeld.
  • Bij de orderafhandeling regelt Sherpa het gehele verzendproces inclusief transportboeking en labelprint.
  • De zending is volledig te volgen via track & trace. Jij en je klanten worden tijdens en na de levering voorzien van de noodzakelijke updates.

Klant enthousiast. Jij enthousiast. Wij enthousiast

Sherpaan heeft als eerste in Nederland haar backoffice software gekoppeld aan Zendesk. Ook zijn de twee bedrijven een partnerschap aangegaan. Zendesk is een online platform die al je berichten die binnenkomen via e-mail, website, de fysieke klantenbalie, social media of via de telefoon verzamelt. Vervolgens stuur je deze door naar de juiste medewerker om erop te reageren. Zo heb je voortdurend controle op alle berichten die je ontvangt. Bovendien biedt Zendesk een compleet ‘doe het zelf’ portal voor de eindgebruikers, inclusief discussieforums en kennisbanken. Het is ideaal voor de klantenservice voor webshops. De software is eenvoudig in gebruik en je kunt daarom snel starten. Door de integratie van Zendesk in Sherpa kunnen supportmedewerkers de inkomende berichten gelijk koppelen aan de klant- en orderinformatie uit Sherpa. Dit werkt veel sneller doordat het niet meer twee losse systemen zijn. Ook heeft de supportmedewerker zo altijd alle informatie over de klant op een rij.

 

Wil je de klantenservice voor jouw webwinkel naar een nog hoger niveau brengen? Dan hebben Sherpaan en ROBIN klantenservice software een extra module ontwikkeld voor integratie. Deze zorgt ervoor dat de klantenservice de juist informatie krijgt om de klant zo goed mogelijk te helpen.

ROBIN biedt één centraal online klantenservice dashboard waar alle vragen van klanten samenkomen. Zodra een klant een vraag stelt via e-mail, live chat of telefoon krijgt de klantenservice door deze integratie direct inzicht in alle informatie van de klant.  Door de integratie met backoffice software Sherpa wordt ook relevante bestel-, betaal- en verzendinformatie getoond aan de klantenservice medewerker. Met één klik gaat de medewerker direct naar de juiste pagina om een order eventueel aan te passen of bijvoorbeeld track&trace informatie te bekijken.

Iedere klantvraag wordt in backoffice software Sherpa ook gelijk aan de orderinformatie gekoppeld. Bovendien krijg je meer inzicht in de bijdrage die de klantenservice levert aan de omzet.

Deze koppeling zorgt voor uitwisseling van meest voorkomende klantdata en orderdata uit Sherpa rechtstreeks uit je backoffice naar Copernica. Zo heb je de meest actuele data gekoppeld inclusief handmatige orders en wijzigingen.

Ook vermeld worden op deze site als partner of benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan contact met ons op. Wij informeren je graag.