Met Sherpa heb je altijd alle informatie over een bestelling of klant bij de hand. Een eigen kennisdatabase kun je gebruiken voor zeer snel en efficiënt beantwoorden van vragen van klanten. Vragen die betrekking hebben op een order worden netjes bij de betreffende bestelling geregistreerd. Taken voor de klantenservice medewerker kunnen worden toegevoegd. E-mail correspondentie naar de klant is netjes bij de order inzichtelijk. Zodoende kan elke medewerker bij een klant zien welke contacten er zijn geweest. Een klantenservice medewerker kan verder orders wijzigen totdat de verzendlabel geprint is. Je kunt de klant sneller en beter helpen. Dit maakt je onafhankelijk van de klantenkennis van een helpdesk medewerker. Kortom iedereen die te maken heeft met klanten contact zal dankbaar gebruik maken van de backoffice van Sherpa.

Samengevat kan een klantenservice medewerker snel over de volgende functies beschikken:

  • klantgegevens inzien / wijzigen
  • orde gegevens inzien / wijzigen
  • orders splitsen (backorders)
  • inzien van track&trace informatie
  • proforma factuur sturen
  • factuur (nogmaals) versturen
  • taken en notities beheren en opvolgen
  • versturen en arhiveren van (uitgaande) e-mails
  • verwerken van betalingen
  • eventueel gratis integratie met Zendesk.
  • uitgebreide filters en rapportages

Integraties met andere klantenservice systemen

Voor een volledige integratie van zowel inkomende als uitgaande e-mail stromen kunt u nog verder integreren met bijvoorbeeld een ticketing systeem. Sherpaan heeft hiervoor API documentatie beschikbaar om een dergelijke koppeling te realiseren.

  • Voor Zendesk hebben wij een gratis integratie beschikbaar.
  • Voor Robin hebben wij een aanvullende module beschikbaar.

Voor overige integraties informeren wij u graag over de mogelijkheden.

Klantenservice voor webshop - webwinkels

Sherpa uitproberen?

of bel direct

(+31) 0318 - 712089