Bespaar heel veel tijd met Sherpa: beheer en verwerk efficiënt en razendsnel je webshop orders. Help je klanten sneller, met betrouwbare informatie en verhoog je klanttevredenheid.
Oplossingen
Orderbeheer
- Artikelen toevoegen, verwijderen en aanpassen met één klik
- Levertijden en verzendmethodes aanpassen op de wens van de klant
- Automatische backorder reminders versturen
- Rechtstreeks te koppelen met Magento 1+2, Shopware, Shopify, WooCommerce en meer!
Picken, packen en verzenden
Een fout is snel gemaakt, maar met Sherpa ga jij veel sneller orders verwerken en wordt het aantal pickfouten drastisch gereduceerd. We helpen je met locaties, zones en efficiënte looproutes waardoor je meer orders kunt picken in dezelfde tijd.
- Overzichtelijke pakbonnen voorzien van locaties
- Werk met batches en loop met gemak 100 single line orders tegelijk
- Automatisch verzendlabels printen
- Papierloos orderpicken met de Sherpa Mobile App
Inkopen
Voorkom lege schappen en zorg voor een optimale voorraad in je magazijn. Met Sherpa heb jij maximale controle op je verkopen, maar óók op je inkopen. Handige rapportages en besteladviezen zorgen voor perfect inzicht.
- Bestellen doe je met één druk op de knop
- Voorkom backorders
- Supersnel inboeken van nieuwe voorraad
- Automatische notificaties naar klanten met de verwachte leverdatum
Voorraadbeheer
Het bijhouden van voorraadmutaties is vaak een omslachtig en tijdrovende klus waar je onnodig veel tijd aan kwijt kunt zijn. Met Sherpa wordt het beheren van je voorraad een stuk simpeler, goedkoper, sneller en vooral betrouwbaarder.
- Gebruik locaties, zones en pick/bulk locaties
- Voorkom pickfouten door verkeerde voorraadindicaties
- Betrouwbare financiële informatie
- Maak gebruik van handige besteladviezen
POS / Kassa
Onze POS (point of sale) is perfect voor e-commerce ondernemers die naast een webshop, ook beschikken over een fysieke winkel of afhaalpunt. Sherpa gebruikt dezelfde data als op de webshop dus er vindt een naadloze integratie plaats tussen online -en offline.
- Integratie tussen online & offline
- CCV/Pay koppeling mogelijk
- Online bestellen en in de winkel afhalen
- Maak orders aan die thuis afgeleverd worden
Klantenservice
Een gestroomlijnde klantenservice is van onschatbare waarde voor je bedrijf. Met Sherpa centraliseer je alle gegevens en handelingen waardoor je klantenservice direct de actuele status van de order of het artikel kan bekijken.
- Één systeem, dus geen losse systemen meer
- Werk sneller, accurater en duidelijker
- Koppel met o.a. ZenDesk, Belco en Robin HQ
- Pas direct orders aan en verstuur een bijbetaallink
Rapportages
Meten is weten! Houd grip op je openstaande orders, uit te leveren artikelen en krijg inzicht in je best sellers en worst sellers. Uiteraard te specificeren per storeview en land.
Indien je zelf Power BI tooling gebruikt, kunnen we een bijna real-time extra database beschikbaar stellen waarop je je eigen analyses kunt loslaten.
- 40+ real-time rapportages
- Eenvoudig exporteren naar Excel
- Koppel je eigen Power BI tooling
Retourverwerking
Het is belangrijk om je retouren goed te managen. Je wilt de juiste bedragen terugbetalen aan je klanten, maar ook grip krijgen op de ‘reden van retour’. Komt een artikel vaak terug omdat deze defect blijkt te zijn, dan kun je daarmee naar je leverancier.
- Aanmaken van een retour of manco (RMA nummer)
- Statuscontrole van een retour
- Rapportages: aantal retouren, retourartikelen, redenen
- Correcte voorraad verwerking