• Direct inzicht in de status van order
  • Directe koppeling naar klantenkaart
  • Bespaar tijd in zoeken naar klanten informatie

Sherpaan heeft als eerste in Nederland haar backoffice software gekoppeld aan Zendesk. Ook zijn de twee bedrijven een partnerschap aangegaan. Zendesk is een online platform die al je berichten die binnenkomen via e-mail, website, de fysieke klantenbalie, social media of via de telefoon verzamelt. Vervolgens stuur je deze door naar de juiste medewerker om erop te reageren. Zo heb je voortdurend controle op alle berichten die je ontvangt. Bovendien biedt Zendesk een compleet ‘doe het zelf’ portal voor de eindgebruikers, inclusief discussieforums en kennisbanken. Het is ideaal voor de klantenservice voor webshops. De software is eenvoudig in gebruik en je kunt daarom snel starten. Door de integratie van Zendesk in Sherpa kunnen supportmedewerkers de inkomende berichten gelijk koppelen aan de klant- en orderinformatie uit Sherpa. Dit werkt veel sneller doordat het niet meer twee losse systemen zijn. Ook heeft de supportmedewerker zo altijd alle informatie over de klant op een rij.