Koppeling met ROBIN

Wil je de klantenservice voor jouw webwinkel naar een nog hoger niveau brengen? Dan hebben Sherpaan en ROBIN klantenservice software een extra module ontwikkeld voor integratie. Deze zorgt ervoor dat de klantenservice de juist informatie krijgt om de klant zo goed mogelijk te helpen.

ROBIN biedt één centraal online klantenservice dashboard waar alle vragen van klanten samenkomen. Zodra een klant een vraag stelt via e-mail, live chat of telefoon krijgt de klantenservice door deze integratie direct inzicht in alle informatie van de klant.  Door de integratie met backoffice software Sherpa wordt ook relevante bestel-, betaal- en verzendinformatie getoond aan de klantenservice medewerker. Met één klik gaat de medewerker direct naar de juiste pagina om een order eventueel aan te passen of bijvoorbeeld track ’n trace informatie te bekijken.

Iedere klantvraag wordt in backoffice software Sherpa ook gelijk aan de orderinformatie gekoppeld. Bovendien krijgt uw klantenservice meer inzicht in de bijdrage die de klantenservice levert aan de omzet.

 

Lees ook het interview met onze gezamenlijke klant Dierenapotheker