Met eigentijdse, trendy, betaalbare en snel wisselende collecties die aantrekkelijk geprijsd zijn, is Primaviera Deluxe één van de leukste beddengoed aanbieders van Nederland. Zo heeft Primaviera Deluxe dekbedovertrekken die variëren van romantische dessins en strakke prints tot kleurrijk uni. Het assortiment wordt constant vernieuwd en is gebaseerd op de laatste interieurtrends.

Veel handmatige handelingen
Primaviera Deluxe verkoopt ook al enige tijd succesvol via Bol.com plaza, met honderden orders per week. De procedure voor de te verwerken orders bleek omslachtig en tijdrovend. Bij het verwerken van Bol.com bestellingen waren veel handmatige handelingen nodig. Orders werden gedownload bij Bol.com in Excel weergegeven en aan de hand van deze sheets werden orders verwerkt. Indien een klant een dekbedovertrek en een kussensloop bestelde waren dit twee afzonderlijke orders en werden deze orders later weer samengevoegd omdat je natuurlijk maar één keer verzendkosten wilt hebben.

Overzichtelijk
Door te gaan werken met de backoffice software van Sherpaan komen de bestellingen via Bol.com nu overzichtelijk als één order op een pakbon en hoeven orders niet meer samengevoegd te worden. Primaviera Deluxe werkt ook steeds meer met package deals, dus bijvoorbeeld een kussensloop en dekbedovertrek samen als één bundel. Bij Bol.com werd dit weergegeven als één artikel. Ook dit komt in de backoffice software van Sherpaan duidelijk op de pakbon te staan als twee gescheiden producten die beide gecontroleerd worden op voorraad en het juist inpakken van de order.

Minder pickfouten
Bovendien wordt de kans op pickfouten op deze manier sterk gereduceerd. Mede door met de backoffice software van Sherpaan te werken, kan Primaviera Deluxe 24-uurs levering bieden, gratis verzending en retourneren, gratis omruilen en een niet goed, geld terug garantie.

Minder mensen
Door automatisering en introductie van de backoffice software van Sherpaan is het aantal mensen dat nodig was bij de verwerking van Bol.com orders in één klap gereduceerd van drie medewerkers naar één medewerker. Na de introductie had de magazijnmedewerker van Primaviera Deluxe binnen no time de nieuwe werkwijze onder de knie. Hij zei na afloop van de training verrast: “Dus ik kan nu helemaal geen fouten meer maken?”