Diverse betalingsmethoden

Je webshop biedt verschillende betalingsmethoden aan en elke methode vereist een eigen manier van betalingsverwerking. Sherpa Backoffice Software kan omgaan met iDEAL, creditcard, vooruitbetalen, rembours en op factuur (achteraf betalen). Sherpa onderscheidt hierbij twee processen. Het eerste is een bevestiging via je website dat de betaling akkoord is. Dit noemt Sherpa een digitale notificatie.

Het tweede proces is de daadwerkelijke ontvangst van het bedrag op je bankrekening, waarbij het openstaande bedrag netjes wordt afgeboekt. Het maakt voor Sherpa Backoffice Software niet uit of een betaling een enkele betalingsregel is of dat een verzamelbetaling wordt ontvangen van meerdere orders.

Bijbetalingen

Nadat een order is geplaatst kunt u een bestelling nog aanpassen. Ook nadat de betaling al is voldaan. De klantenservice past eenvoudig de order aan in Sherpa. Indien de klant moet bijbetalen ontwikkelt u hiervoor een “betaal-pagina” waarop de gewenste betaalmethode (bv iDeal, Creditcard etc) gekozen kan worden en de pagina regelt verder de communicatie met uw payment provider. Voor Ingenico, Mollie, Buckaroo, Multisafepay, Adyen kunt u ook gebruik maken van de (bij)betaaltool van NiDiDo.

Sherpa uitproberen?

of bel direct

(+31) 0318 - 712089